Produkty sú teraz k dispozícii
Druh tipy
Po niektorých komodít výrobcov upgrade ich príslušenstvo, číslo dielu sa zmeniť.Prosím vás ubezpečiť, že to môže byť použité normálne
riadok znova
Za správnosť príslušenstvo, môžete poslať číslo rámu (v ľavom dolnom rohu čelného skla) na zákaznícky servis pre overenie
1.Dodacia Lehota
(1) Budeme loď vašej položka(y) do 2 pracovných dní.(okrem víkendov a sviatkov v Číne) (2) posielame do USA , 12-28 pracovných dní. (3)v Iných Krajinách, 18-35 pracovných dní.Proces: Predávajúci→Post→Colný(Export)→Letisko→Lietadlo→Miestne Zvyky→Miestnej pošty→Kupujúceho (v Prípade potreby urýchleného prepravné služby,prosím kontaktujte nás vopred pred úhradu) sa snažíme v našich silách, aby poskytovali čo hospodárskeho a spoľahlivé prepravné služby,ale niekedy,medzinárodné dodávky je vysoko závislá na miestne zvyky a poštové služby.Ak nechcete dostávať vašu zásielku v čase,prosím, kontaktujte nás pre ďalšie všetkých žiadateľov.Budeme zodpovednosť za akékoľvek škody alebo straty vzniknuté v prepravnom procese.
2.Vrátenie A Po Predaji
Vrátenie alebo výmena vyžiadanie je k dispozícii iba žiadosti do týždňa po parcely prijaté & vrátenie položky ako v rovnakom stave, v akom prijaté.Chybný situácia musí byť si všimol, do 30 dní po doručení.Kupujúci nesie náklady spojené s prepravou.
3 spätnú väzbu
Po obdržaní vašej objednávky, budeme posielať spätnú informáciu pre vás, akonáhle je to možné.Ak ste nedostali spätnej väzby, dajte nám prosím vedieť.Dáme späť manuálne.Ak nám poskytnete pozitívnu spätnú väzbu a päťhviezdičkové hodnotenie, budeme veľmi vďační.Ak si myslíte, že budeme mať neutrálne a negatívne spätné väzby, prosím, kontaktujte nás pred odchodom akúkoľvek spätnú väzbu.Dajte nám šancu napraviť svoje chyby a aby si väčšina pozitívny dojem.