Produkty sú teraz k dispozícii
Tipy: Ahoj, ak narazíte na nejaké problémy, alebo zmätok, ihneď nás prosím kontaktujte a my vám pomôžeme vyriešiť problém.Prosím neotvárajte spor, alebo zanechať zlé recenzie, ďakujeme za pochopenie!
Často Kladené Otázky:
Q: Podpora Veľkoobchod?
A:Sme podporu veľkoobchod,kontaktujte nás, ak potrebujete importovať s hmotnosťou množstvo.
Otázka:Prečo nevidím logistické informácie aktualizovať?
Odpoveď:skontrolujte Prosím, logistika informácie o tejto websitehttps: // www. 17track.net/enif neviete, čo robiť, prosím, obráťte sa na predajcu.
Otázka:Čo mám robiť, ak výrobky, ktoré som získal, sú v rozpore s tým, čo som si kúpil?
Odpoveď:V tomto prípade, prosím, nie je potrebné otvoriť SPORU, môžete sa obrátiť priamo na nás, keď videl svoje novinky, budeme okamžite pomôže vyriešiť problém
Otázka:logistické informácie ukazujú, že balíček je úspešne doručené, ale zatiaľ som nedostal package ešte,čo by som mal robiť?
A:Prosím, kontaktujte nás okamžite a vysvetliť svoj problém,pomôžeme vám získať balík.
Otázka:Môj balík stretol abnormalít počas prepravy, čo by som mal robiť?
A:Prosím, kontaktujte nás ihneď.Pomôžeme vám informovať o podrobné informácie balíkov a pomôžu problém vyriešiť.
NÁVRAT POLITIKY
1.Ak nie ste spokojní so svojím nákupom, kontaktujte nás prvý.Vráti sú povolené.To sa deje iba v rámci 7days po produktov sú prijaté.
2.Ak váš nákup je poškodený počas prepravy pokrok, prosím, kontaktujte nás.Budeme riešiť tieto problémy hneď, ako je to možné.
3.Potrebujeme viac informácií, ako dobre.Návrat detaily vrátane dopravy sledovacie číslo, konkrétny dôvod pre návrat a vaše ID objednávky sú potrebné.
4.Všetky návrat nákupu musí byť v pôvodnom podmienky.A nie sme zodpovední za poštovné a manipulačné poplatky.Ďakujem.