Produkty sú teraz k dispozícii
Integrované Freewheels FXM pre skrutkový na tvár s sprag lift-off X Aplikácie ako ➧ Doraz ➧ Overrunning Spojka Pre aplikáciu ako doraz v zariadeniach s vysokou rýchlosťou v neformálne prevádzky.Pre aplikáciu ako overrunning spojka v zariadeniach s nízkou rýchlosti jazdy prevádzky.Obsahuje Integrované Freewheels FXM sú sprag freewheels bez ložiska podporu a s sprag lift-off X. sprag lift-off X zabezpečuje opotrebovaniu neformálne činnosti, keď vnútorný krúžok sa otáča veľkou rýchlosťou.Menovitý momenty až 1 230 000 Nm.Vrty až do 560 mm.Množstvo štandardizované vrt priemery sú k dispozícii s krátke dodacie lehoty.Sprag lift-off X Integrovaná Freewheels FXM sú vybavené sprag lift-off X. sprag lift-off X sa používa na zarážok a overrunning spojok, za predpokladu, že v neformálne prevádzky vnútorný krúžok sa otáča vo vysokej rýchlosti a poskytovanie s overrunning spojky, že počas jazdy, operácia sa vykonáva pri nízkej rýchlosti.V neformálne prevádzky, odstredivej sily FC spôsobuje sprag na vzlietnuť z vonkajšej dráhy.V tomto operačnom štátu, freewheel funguje bez opotrebenia, som.e.s neobmedzenú životnosť.Obrázok 60-2 ukazuje freewheel s sprag štarte X v neformálne prevádzky.Na sprags, ktoré sú podporované v klietke spojený s vnútorného krúžku, otáčať s vnútorného krúžku.Odstredivej sily FC, ktorý je aplikovaný v ťažisku S sprag otočí sprag proti smeru hodinových ručičiek a spočíva proti podperný krúžok z klietky.To má za následok rozdiel je medzi sprag a vonkajšiu stopu; na freewheel funguje bez kontaktu.Ak vnútorného krúžku rýchlosť sa zníži do takej miery, že efekt Podpory krúžok Neformálne smer alebo neformálne prevádzky Zamykanie smer alebo riadenie prevádzky odstredivej sily na sprag je menšia ako sila pružiny FF , sprag opäť leží na vonkajšom krúžku a freewheel je pripravený na zámok (obrázok 60-3).Ak sa použije ako overrunning spojky, rýchlosť vozidla nesmie prekročiť 40% lift-off rýchlosť